Zobacz artykul tutaj.
Jest to interesujace, gdyz zapowiedz jest zaledwie kilka miesiecy po ogloszeniu, ze beda rzucic nawet do 2000 miejsc pracy w wydajnosci dysku Interesuje mnie poznac motywy oddzialów otwarcia. Cokolwiek to jest, to musi byc wazne jak koszty zwiazane z tego rodzaju dzialalnosci nie musza byc astronomiczne uwadze wzrost kosztów stalych.
Moja spekulacja jest to, ze podjeto decyzje, ze oddzialy sa potrzebne w celu
Wiesz scenariuszu spacer, dym z uszu, aby popyt na konto natychmiast zamkniety i spotkal sie z gladka i zrozumienia mówi pracownik. 20 minut pózniej wyjdziesz, które przechowywane na koncie, a takze zapisac na karcie kredytowej i wysokie konto depozytowe powiadomienia.
Czy jest tu ukryte wiadomosci? Mysle, ze jest. Wiadomosc jest, ze nie udalo zmniejszenie klienta rezygnacji i pozyskanie nowych klientów poprzez online srodków. Nie jestem pewien, czy one juz nawet nie próbowal. Jesli, to wstyd ze nie dziala. Jesli nie wtedy to jest dokladnie to, co powinni robic. Mozesz zachowac Dyrektor Finansowy szczesliwy, spedzajac duzo mniej niz by na nowych oddzialów, a takze uniknac ogromny wzrost kosztów ogólnych. Ponadto, co wazniejsze (przynajmniej to powinno byc) oni zachowac swoich klientów szczesliwy.
Jesli klienci maja spolecznosci online, aby mogly polaczyc sie z bankiem, tak aby mogly komunikowac sie z bankiem wtedy wlasnie osiagnely najlepsze korzystne kiedykolwiek mógl. Widac tu mamy bezposredniej interakcji z konsumentem, nie czuja, czuja ze ktos slucha, wiecej do punktu, - uslugodawcy, bank - moze komunikowac pozadane odpowiedzi. Te pozwalaja na biezaco z potrzeb klientów i pragnienia iw ten sposób bedziesz budowac zwolenników. Po wykonaniu tego mozna zrezygnowac z dyrektorem marketingu, ze nie jest potrzebny - jestes opowiada beda wykonywac swoja prace dla Ciebie.
Jesli czytasz to i pracy dla Abbey, wiem co masz na mysli - "Co z wewnetrznym ogólnych odpowiedzi na zapytania klientów, pytania, sugestie w tej spolecznosci". To jest dobre pytanie, pomyslmy o tym. Ile odrebne pytania myslisz nie moze byc. Naprawde, jak wiele. Jestes bank o skonczonej (i malych) oferty produktów. Wiec to jest pierwsza rzecz, nie bedzie, ze wiele pytan, ale na rózne pytania, które istnieja, myslec o tym, musisz odpowiedziec na nie raz i setki lub tysiace dostanie odpowiedz, ta sama odpowiedz - o, w koncu, zgodny wiadomosci uslyszysz klientów powiedziec.
Wiec wiesz, ze jestes ladny budynek repozytorium informacji, wskazówek i porad, z których wszystkie sa wielokrotnego uzytku. Jesli masz godnej mozliwosc wyszukiwania wbudowane, pytania nalezy ograniczyc, klienci znajda odpowiedzi na swoje pytania sie. Sensu. Wiec teraz, klient wykonuje prace, które zostalo uzyte do zrobienia, to brzmi dobrze - zmniejszenie liczby pracowników, FD chetnie jeszcze raz.
Ostatni punkt (w celu utrzymania blogu krótko-owski bardziej niz cokolwiek innego), pomysl o tej spolecznosci. Pomysl o swoich klientów otwarcie wyrazajace "I wish I nie musza robic takie a takie ustawienie, kiedy nowe polecenie zaplaty" lub "Dlaczego trwa 5 dni, aby zajac sie tym" i wreszcie "Dlaczego mój bank nadal wysylaj sprawdzic ksiazki do mojego poprzedniego adresu. Masz wolne badan rynku. Wolna = FD jest szczesliwy znów Market Research = Marketing Dyrektor jest szczesliwy. Ooops, zapomnialem, on juz nie ma. OK
Szef Produkty beda szczesliwi.
Przyszlosc jest online, przyszlosc telefonii komórkowej. Niewielu z nas ma czas, pochylenia lub pragnienie, aby odwiedzic bank na ulicy. Grupie, która tym razem ma to zmniejszenie liczby caly czas. Po dostac sie do Global Banking, ta grupa bedzie malutkie.
No comments:
Post a Comment