Z dobrej koniunktury na rynku finansowym w ostatnich latach, finansowe reklamy odgrywac wieksza role w swiecie gospodarczym i zyskac wieksza uwage naukowców. Pracy jest wstepne badanie przeprowadzone z teorii adaptacji jezykowej, w polaczeniu z Ocena System, w celu zbadania spelnienia funkcji przekonania finansowych reklam.
Stosujemy analizy jakosciowej i studium przypadku jest wykorzystywana do wspierania analizy. Od stosunku energii wywiera duzy wplyw na wybór jezyka i realizacji komunikacj
W oparciu o teorie dostosowania Jef Verscheren, obecne badanie jest prowadzone interpretowac spelnienia przekonanie funkcjonuje poprzez dostosowanie sie do swiata spolecznego i swiata psychicznego finansowych reklam. Swiat spoleczny jest przede wszystkim dostosowane do w aspekcie postawy i aspekt Graduation, które sa badane w kategoriach relacji wladzy w swietle Ocena systemu. Analiza wykazuje, ze dostosowanie sie do swiata spolecznego jest poprzez przyjecie postawy oceny produktów finansowych i uslug oraz w sprawie dzialan w zakresie zakupów, które to sa w wiekszosci pozytywne, ale negatywne czasem.
Ponadto dostosowanie sie do swiata spolecznego jest czesto towarzyszy Zwiekszenie wykorzystania zasobów, które sa w postaci nasilenia, morfologii porównawczej i superlatyw. Psychicznego swiata, tymczasem, koncentruje sie na potrzebe wygody, potrzeby pierwotne korzysci i potrzebe wiarygodnosci klientów, do których dostosowanie jest przez czeste stosowanie niektórych emocje slowami, które wskazuja na oszczednosc czasu i wysilku, za pomoca srodków porównawczych i superlatyw stopni przymiotników, jak równiez inne wzmacniacze, a zatrudnienie niektórych zaimków. Pracy jest wstepne studium bada spelnienie przekonac funkcji finansowych reklam. Mamy nadzieje, ze niniejszym badaniu moze byc pomocne dla zrozumienia finansowych reklam i produkcji finansowych reklam.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment