Swiatowego kryzysu gospodarczego i wyzwanie Reforma bankowosci i praktyka Finance

Liderów gospodarczych swiata, jak zwolanie na 40. Swiatowe Forum Gospodarcze w Davos, w Szwajcarii (Davos roku 2010), sondaze wykazuja, ze sa obawy wsród przedstawicieli przedsiebiorstw montazowe coraz straszne nadmiernej regulacji przez rzady. Jak wyjsc z globalnego kryzysu gospodarczego jest kluczem w porzadku, ale problem dla wlascicieli firm szczególnie wlasciciele instytucji finansowych, w jaki sposób wyników obrad moze miec wplyw na konkurencyjnosc ich obecnych i potencjalnych inwestycji.
<

Ogólnej tendencji odpowiedzi przez rzady na globalny kryzys finansowy jest zaostrzenie regulacji wolnosci dla podmiotów branzy. W Nigerii, na przyklad, wiecej rozporzadzenie doprowadzilo do Central Bank of Nigeria wprowadzenie prostej 10-letni limit najwiekszej ilosci lat jednostka moze sluzyc jako prezes instytucji finansowych. Jest to dodatek do surowszych zobowiazan finansowych, sprawozdawczosci, wprowadzenie wspólnej polityki koniec roku w polaczeniu z przyjeciem Miedzynarodowych Standardów Sprawozdawczosci Finansowej (MSSF), miedzy innymi.

Oczekuje sie, ze wezwanie do gruntownej reformy bankowej bedzie kluczowym porzadku w DAVOS 2010 Forum. Jako przywódcy swiatowej gospodarki i ich debata rzadów takze zakres proponowanych reform bankowego, nalezy zwrócic uwage na ich realizacji w sposób i na zasadach, które nie prowadzi do nadmiernej regulacji rzadu.

Wlasciciele firm we wszystkich sektorach gospodarki, zwlaszcza wlascicieli instytucji finansowych prawdziwy strach przemyslu nadmiernej regulacji. To dlatego, nadmiernej regulacji moze drastycznie zmienic saldo konkurencji, która jest tak kluczowe znaczenie dla obslugi dostaw, a tym samym przedsiebiorstw i przemyslu odzysku. Modus operandi finansowych regulator ma kluczowe znaczenie dla przywrócenia zaufania przemyslu zarówno z klientem i punktów inwestora branzowego widzenia. Z wprowadzeniem rzetelnej polityki i praktyk, przemysl bedzie w krótkim czasie z powrotem na droge wzrostu gospodarczego i stabilnosci.

Co mozna nazwac nadmiernej regulacji sektora finansowego jest w najlepszym stosunku. Zalezy to od specyficznych okolicznosci danego sektora finansowego w kazdym narodzie. Poziomie operacyjnym wyrafinowanie regulatora i operatora stanowia podstawowe czynniki. Jak obawy o nadmiernej regulacji staly sie problemem globalnym, wazne jest, aby pamietac, ze to, co mozna nazwac nad regulacji w jednym kraju moze byc uznane za na podstawie regulacji innego. Struktury przemyslu, z siedziba systemów, poziomu zaawansowania, historyczni poprzednicy i specyfiki branzy sa kluczowymi czynnikami do rozwazenia, czy inicjatywy politycznej przez regulator finansowy uznaje sie za nadmiernej regulacji.

Bezprecedensowy brak instytucji finansowych w gospodarkach rozwinietych dal wiare do argumentu, ze finansowe samoregulacji sie nie w pelni skuteczne w radzeniu sobie z rodzaju kryzys gospodarczy na swiecie stoi obecnie Europa. Nie ma absolutnie zadnej watpliwosci, ze pewne formy sztywniejsze rozporzadzenie rzadu jest wymagane. Jednakze rozporzadzenie rzad powinien dazyc do równowagi miedzy utrzymania zaufania deponentów, jak równiez utrzymanie zaufania inwestorów w tej branzy. To dlatego, ze nadmierna regulacja stanowi powazne zagrozenie dla zaufania inwestorów.

Obecny globalny kryzys gospodarczy uwage kilka niedociagniec zwiazanych z czysto pro-kapitalistycznego systemu gospodarczego. Wolnym rynku systemu gospodarczego, przy zachowaniu skutecznosci w przyznawaniu niektórych ograniczonych zasobów nie moze skutecznie zaspokajac podstawowe elementy ludzkie, takie jak strach przed nieznanym, chciwosci i ambicji. Niektóre z tych elementów sa doskonala motywacyjna dla osób, które sa obarczeni obowiazkiem podejmowania decyzji gospodarczych w imieniu swoich instytucjach finansowych i rzadów.

Bottom-line jest Bankowosci i Finansów reformy regulacji powinny byc kompleksowo ukierunkowane i specjalistyczne, aby finansowych regulator moze scisle i stale monitorowac parametrów finansowych podmiotów gospodarczych. Przy takim podejsciu, poszczególnych instytucji lub grup, których wykonania odbiega od normy moga byc szybko i precyzyjnie skorygowany. W tym celu proaktywne strategie regulacji moga byc rozwijane jest uprzedzenie, które moga niepozadanych tendencji, podczas gdy reaktywne strategie moga byc realizowane do czynienia z rzeczywista odchylen od normy. Zgodnie z powyzszym, firma rozporzadzenie rzadu moze byc popularne polaczenia clarion przez dlugi czas.

No comments:

Post a Comment