Oni maja 2 wspólne watki, jeden, wszystkie z nich sa sukcesy banków bedzie "w sposób bezposredni", a dwa, ze zostaly dotkniete najmniej ostatnich globalny kryzys bankowy. No, jest jeszcze inny watek, który wiaze je. Wszyscy byli w
bankowosci Direct doszla daleko od sezonu wakacyjnego 2004 r. do Wielki Piatek 2009 roku. Dzisiaj, bankowosci bezposredniej jest popularne w rynku uslug finansowych z zemsty. Zemsty, mówie, poniewaz mantra dla banków jest dzis do bardzo duzych oszczednosci kosztów operacyjnych i jak najlepiej to na celu zmniejszenie ich dzialalnosci oddzialu przy poszukiwaniu sposobów dotarcia do potencjalnych klientów i klientów. A jesli Ci sie, ze bedzie oznaczalo utrate bezposredni kontakt osobisty, a maleje zaufania i negatywny wplyw na zaufanie, ze oddzial zostal zapewnia swoim klientom wszystkie razem - to sie mylisz, jezeli robisz to we wlasciwy sposób. Klasyczne sa przypadki ING Direct i Inteligo w Polska.
ING Direct udalo sie przyjac na lokalnym smaku swoich produktów na wszystkie kraje te prowadza dzialalnosc. Doswiadczenie Inteligo w Polska pokazuje równiez, ze tak dlugo, jak klientom oferuje wygodne, wola banku bezposrednio, zamiast stawic sie w oddzialy.
Pierwsze obawy, ze moze przyjsc do glowy, jak masz zamiar go "direct" jest infrastruktura technologii. Dobra wiadomoscia jest to, ze techniki pozwala go "direct". Jednakze, Twój sukces zalezy od równowagi, jak sprawnie mozna sie relacji z klientami z innowacyjnych technologii. W skrócie swoje relacje z klientami ma kluczowe znaczenie.
W przypadku relacji mialo sens i dla banków, aby jak najlepiej wykorzystac wszystkie kanaly, w szczególnosci Bankowosc ciesniny, powinny one byc w stanie zobaczyc klientów jako calosci, a nie tylko kawalki puzzli. Oznacza to o 360-stopniowy widok na klienta.
Banki musza zdolnosc do obliczenia lacznej wartosci odbiorców na wszystkich dzialalnosci gospodarczej prowadzonej na wszystkich kanalach - co z kolei pozwoli im stac sie szerzej na korzystanie z klienta i charakteru potrzeb. Banków, a jednoczesnie bedzie bezposrednie powinny zapewnic klientom najwyzszy doswiadczenia bankowego w zaleznosci od ich potrzeb, konsekwentnie przez bezposrednie kanaly czy to telefon, net, ATM lub komórkowego.
Z Direct Banking "ukierunkowane Banking" staje sie latwiejsze i bardziej wydajne. O ile prawo oferowania produktów, daja bankom platforme bezposredniego sukces bankowego, bledne tezy produkt moze zaszkodzic jego plany, aby przejsc bezposrednich. Korzystanie z platformy bankowosci bezposredniej, nawet to ryzyko moze byc odrzucona, pozwalajac, by jego klient wybierze mix bankowego. O studiach przypadków udanych banki bezposrednie jasne jest ze, zachowujac lojalnosc i satysfakcje równiez musi.
Wysoki mocnych bankowosci bezposredniej jest oszczednosc kosztów operacyjnych i fakt, ze bank jest w stanie zapewnic swoim klientom dokladnie to, co on chce w swoim czasie i przestrzeni. Pod koniec dnia, w którym sila banku w pozyskiwaniu maksymalny udzial portfela klienta i haslo bankowosci bezposredniej jest idealnie w parze: "Szanowni Panstwo - wybrac sposób, w jaki bank i kiedy bank"!
No comments:
Post a Comment